De functie is gepositioneerd binnen een regionale sportserviceorganisatie (met ongeveer 125 medewerkers) die in opdracht van de aangesloten gemeenten uitvoering geeft aan het sportbeleid binnen de regio. De organisatie zet zich als kennispartner en verbinder in voor een gezonde regio. Hiertoe werkt de organisatie nauw samen met overheden, verenigingen, onderwijs, zorg en welzijn en bedrijfsleven aan het versterken van de sport- en beweeginfrastructuur met als doel zoveel mogelijk mensen aan het sporten en bewegen te krijgen. De organisatie beheert de sportaccommodaties. (Groot) planmatig onderhoud wordt daarbij gecoördineerd/uitgevoerd door de gemeente als eigenaar, regulier klein (curatief) onderhoud door de sportserviceorganisatie. De accommodatiebeheerder II is gericht op het beheer en onderhoud van de toegewezen accommodatie en de daarbinnen voorkomende voorzieningen (installaties, apparatuur, inventaris). Functiehouder monitort de werking van installaties, vervult de rol van huismeester voor gebruikers en zorgt voor de uitvoering van schoonmaak-, reparatie- en onderhoudswerkzaamheden. Omvangrijke en specifieke/complexe onderhouds- en reparatiewerkzaamheden worden na fiattering door de leidinggevende uitbesteed aan derden.
De toegewezen accommodatie is adequaat beheerd waarmee deze in goede staat verkeert en beschikbaar is voor gebruikers.
Direct leidinggevende: manager facilitair
Geeft leiding aan: niet van toepassing
Resultaat/bijdrage | Resultaatindicatoren |
---|---|
1. Huismeesterschap Operationele contacten met gebruikers van de accommodatie zijn onderhouden en informatie is verstrekt en wordt gevonden in geval van vragen/problemen. |
|
2. Uitvoering schoonmaak-, reparatie- en onderhoudswerkzaamheden Benodigde gesignaleerde en gemelde schoonmaak-, reparatie- en onderhoudswerkzaamheden zijn volgens planning voorbereid en uitgevoerd dan wel (na overleg met de leidinggevende) doorgezet naar gecontracteerde partijen. |
|
3. Coördinatie gecontracteerde partijen De uitvoering van omvangrijke dan wel specifieke/complexe onderhouds- en reparatiewerkzaamheden zijn door gecontracteerde partijen gecoördineerd, gemonitord, waar nodig bijgestuurd en geëvalueerd. |
|
4. Middelenbeheer De ter beschikking gestelde middelen zijn op een juiste manier gebruikt en beheerd volgens de eisen voor een normale levensduur en functionaliteit. |
|
5. Veiligheid, gezondheid en milieu De regels/voorschriften met betrekking tot veilig werken, gezondheid en milieu zijn te allen tijde nageleefd en toegepast, zowel voor het eigen werk als voor dat van collega’s en derden. |
|
Kenmerk | Accommodatiebeheerder I | Accommodatiebeheerder II | Accommodatiebeheerder III |
---|---|---|---|
Focus |
|
|
|
Uitvoering schoonmaak-, reparatie- en onderhoudswerkzaamheden |
|
|
|
Functiegroep | 4 | 5 | 6 |
Neemt initiatieven om de dienstverlening in het algemeen te verbeteren.
Herkent vraagstukken of probleemsituaties.
Deelt eigen tijd in en stelt daarbij duidelijk prioriteiten.
Brengt informatie op een gestructureerde en begrijpelijke manier over op lezers en of toehoorders. Vereenvoudigt complexe materie.